На базі Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Т.Шевченка пройшов обласний фінал учнівського інтелектуального фестивалю «Вундеркіндер-2016». У проекті взяли участь 10 учнівських команд, які представили 8 районів Тернопільщини. Кому ж пощастило стати першим – читайте далі.
Галузь освіти, зокрема середньої, в Україні потребує якнайшвидших реформ. Навчальна програма націлена на успішну здачу предмету, а не на його розуміння та використання знань у повсякденному житті. Шкільна програма не в достатній мірі дає можливість мислити неординарно. Крім олімпіад і конференцій учневі нема, де проявити свій інтелектуальний потенціал. Практично відсутнє дієве поле для зайнятості та розвитку покоління, що підростає. В учнів, особливо з сільської місцевості, відсутнє неформальне навчання та засвоєння матеріалу у вигляді гри, серед них не поширені інтелектуальна творчість та інтелектуальні ігри, як вид відпочинку. Інтернет і соціальні мережі замінили живе спілкування та вміння знайомитись у реальному житті, а отримані у школі знання важко використати за її межами. Ми вважаємо, що варто урізноманітнити навчання у школах завдяки проведенню конкурсів, інтелектуальних ігор, різних видів інтелектуальної творчості. Це має зацікавити дітей до пошуку нових знань і показати, що вчитись може бути цікаво та пізнавально.
Отже, 29-30 жовтня 2016р. учні змагались у таких інтелектуальних іграх, як: «Брейн-ринг», «Факт чи вигадка?» та «Спортивні хрестики-нулики 5 у ряд». Змагання були насиченими, команди показали якісну гру та до останнього боролися за першість. За результатами ігор три команди набрали найбільшу кількість балів, і тому для визначення переможця довелось провести між ними додаткове змагання. У боротьбі кращих перемогу здобула ЗОШ І-ІІІ ст. №23 м. Тернополя, друге місце посіла команда Довжанківської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського р-ну, третє — команда Білівської ЗОШ І-ІІІ ст. Чортківського р-ну.
«Завдяки інтелектуальним іграм учні зможуть застосувати свої розумові здібності та використати вивчений матеріал на практиці. Проект націлений на розвиток у дітей творчих здібностей, розкриття інтелектуального потенціалу та виявлення нових талантів. Участь у різного виду змаганнях дозволить учням розширити свій кругозір, застосувати власні знання, ерудицію та логічне мислення, проявити вміння приймати рішення в нестандартній ситуації в умовах обмеженого часу. В житті практично не зустрічається готових рішень проблем. Кожна ситуація має свої особливості, тож інтелектуальні ігри повинні сприяти розвитку дієвого мислення школярів. Ми будемо і надалі організовувати подібні проекти для молоді, адже бачимо зацікавленість і бажання брати в них участь», — зазначив голова оргкомітету заходу, депутат Студентського парламенту України Олег Грушицький.
Вітаємо переможців і бажаємо, щоб учні не зупинялися, а продовжували активно використовувати свої інтелектуальні здібності, адже за кілька років на них чекає участь у напружених, але неймовірно корисних і цікавих проектах Студреспубліки.