fbpx
 
НОВИНИ
РЕГІОНИ
АР Крим
Вінниця
Волинь
Дніпропетровськ
Донецьк
Житомир
Закарпаття
Запоріжжя
Івано-Франківськ
Київська обл.
Кіровоград
Луганськ
Львів
Миколаїв
Одеса
Полтава
Рівне
Суми
Тернопіль
Харкiв
Херсон
Хмельницький
Черкаси
Чернівці
Чернігів
м. Cевастополь
м. Київ
Світ
Білорусь
КАТЕГОРІЇ
всі теми
Новини Cтудреспубліки
Новини НДЛМ
Новини ВМГО
Аналітика
 
НОВИНИ
17-08-2019 / Новини Cтудреспубліки /  Україна

Готові підвищувати інтелект Покоління?

Люди довгої доброї волі й інтелекту, гуртуймося! Супроти тотальної деградації, разючих нерівності та бідності в гру вступають інтелектуал(к)и. А всі події на фіналі ХХI Студреспубліки, який відбудеться 23-26 серпня 2019р. на узбережжі Чорного моря, буквально просякнуті смислами теми «Суб’єкт модернізації – відповідальність Покоління». Запрошуємо долучатися до Інтелектуальних ігор і тебе.

Інтелектуальні ігри на Студреспубліці — це солідарність розумів у ім’я майбутнього. Це змагання зі «Що? Де? Коли?», «Своєї гри» й інтелектуально-психологічної гри «Бункер». Правила кожної з них і деталі, як потрапити на дійство — далі.

Чи готовий/а ти перевірити свою ерудованість? Чи здатен/на ти прийняти виклик і відповісти на якомога більшу кількість складних запитань? Якщо відповідь позитивна, то не гай часу – швидше реєструйся на змагання з Інтелектуальних ігор на фіналі ХХІ Студреспубліки. Це вир емоцій, нових відкриттів і нових знайомств. Доведи, що саме твоя команда є найрозумнішою у всій Україні. Тема цьогорічного турніру зі «Що? Де? Коли?», «Своєї гри» та «Бункера» — «Суб’єкт модернізації – відповідальність Покоління».

Беручи участь у цих змаганнях, ти не тільки розширюєш свій світогляд, ти подаєш справжній приклад українській молоді – сучасній і майбутній.

«Що? Де? Коли?»: правила

1. Кількість команд у грі – необмежена. Ведучий/а задає командам ігрові питання. 
2. Після оголошення слова «Час!», команди починають обговорення з метою знаходження відповіді. При цьому користування довідковими матеріалами (словниками, довідниками, інтернет-ресурсами тощо) заборонено. Обговорення команди триває 60 с. Після того, як пройшло 50 с, ведучий/а має повідомити команди, що залишилося 10 с. Після того, як ці 10 с спливли, ведучий/а має оголосити «Час!» і почати зворотній відлік ще 10 с, які відведено на те, аби команди записали та здали їхні відповіді. Відповіді здаються командами на ігрових бланках, на яких позначається номер питання, а також назва (або ігровий номер) команди. Відповідь на кожне питання здається на окремому бланку.
3. Після того, як ведучий/а закінчив зворотній відлік, команди не мають права здавати відповіді.
4. Ігрове журі перевіряє відповіді команд. Вірною відповіддю вважається така, що відповідає критеріям заліку, які записані в пакеті питань.
5. Після цього ведучий/а має оголосити вірну відповідь. Далі починається розіграш наступного питання.

«Своя гра»: правила

1. Гра проводиться між командами. Зазвичай у команді грає не більше 6 людей. Одночасно грають усі команди.
2.
Учасникам/цям пропонується кілька тем (зазвичай 8-12), розбитих порівну на 2 раунди — «Синій» і «Червоний». Кожна тема складається зі 5 питань різного ступеня складності, в Синьому раунді — від 10 до 50 балів, в Червоному раунді — від 20 до 100. 10 балів «коштує» найпростіше питання теми, 50 — найважче.
3. Перед початком гри командам роздають бланки для відповідей.
4. Ведучий/а оголошує назву теми, потім зачитує питання в суворій послідовності від 10 до 50 балів.
5. Після зачитування кожного питання теми ведучий/а робить паузу на 15-20 секунд для обговорення командами відповіді. Після того, як зачитані всі питання даної теми, дається час (10 с) на здачу бланку з відповідями, після чого оголошує правильні відповіді на питання даної теми.
6. Правила нарахування очок: 
a) якщо команда вірно відповідає на це питання, то вона заробляє стільки очок, скільки «коштує» поставлене запитання;
b) якщо команда дає невірну або неточна відповідь, то вартість питання віднімається з її загального рахунку;
c) команда не зобов’язана відповідати на питання, при цьому її рахунок не змінюється.
7. Таким чином, команда може заробити в кожній темі Синього раунду від -150 до 150 балів, в кожній темі Червоного раунду: від -300 до 300 балів.
8. Коли всі питання відіграні, підсумовують бали, отримані командою за гру, і визначають переможця/ницю.

Нагадуємо: для участі обов’язкова онлайн-реєстрація на сайті Студреспубліки, тож не прогав свою можливість стати частиною крутого інтелектуального екшну:

«Бункер»: правила

Інтелектуально-психологічна гра «Бункер» – це можливість стати одним/ією з тисячі можливих персонажів/ок, трансформувати свої недоліки в переваги, шукати в собі неочевидні (з першого погляду) якості, опонувати цілій когорті населення, яке, як і ти, бажає залишитись у живих. Запам’ятай, на гру в тебе лише 2 цілі:

1. Особиста – лишитись у «Бункері» щоб відродити планету;
2. Командна – прослідкувати, щоб у «Бункер» потрапили люди, з якими вам буде вірогідніше вижити в екстремальних умовах.

По ходу гри (на кожному колі) ти поступово розкриватимеш характеристики свого/єї персонажу/ки, демонструючи сильні картки та пояснюючи, чому саме ти повинен/на вижити. З кожним раундом ти все більше і більше розвиватимеш свої дискусійні навички та навички переконування.

Все вирішить голосування! Дехто залишиться та допоможе відновити життя та побут на постапокаліптичній планеті, а дехто вийде назовні та «загине» (за власним рішенням, принісши себе в жертву, або за спільним рішенням інших учасників/ць).

У цій грі ти зрозумієш, що кожен/на персонаж/ка – унікальний/а! Є 7 характеристик, які зможуть тобі допомогти (або ж ні) лишитись у «Бункері» та допомогти відновити цивілізацію на планеті з нуля!

Пам’ятай, що зброї й насильства немає – лише дискусії та лаконічні обґрунтування своєї важливості та необхідності!

Зацікавило? Тоді зустрінемось на фіналі XXI Студреспубліки-2019! А там хід подій непередбачуваний!

Деталі – у куратора мульти-фестивальної частини Олега Слизька, 097 929 81 33, olehslyzko@ukr.net

Як проходили «Інтелектуальні ігри» на фіналі Студреспубліки-2018






Автор: Прес-служба Студреспубліки